- Strona główna
- Postępowanie ID 1086590
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1086590 :
BAS.271.12.2025 Zapytanie ofertowę na zamówienie materiałów reklamowych wraz z opracowaniem projektów i przygotowaniem do produkcji oraz dostarczeniem do BCOPW Gdańska 5
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Turalska
-
Organizacja
-
OddziałBiuro Aktywności Społecznej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-28 15:01:00
-
Składania2025-04-04 14:42:00
-
Otwarcie ofert2025-04-04 14:47:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 5859237
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zapytanie ofertowe
Zamówienie materiałów reklamowych wraz z opracowaniem projektów i przygotowaniem do produkcji oraz dostarczeniem do BCOPW Gdańska 5
ZAMAWIAJĄCY
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział prowadzący postępowanie
Biuro Aktywności Społecznej
Osoby do kontaktu
Agnieszka Turalska 525859237
Miasto Bydgoszcz, w związku z wydarzeniami NGO Fest i Przemarsz Kapeluszowy z Senioradą, które odbędą się w dniach 31 maja 2025 na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy i 6 czerwca 2025 na Starym Rynku w Bydgoszczy, planuje zamówienie materiałów reklamowych wraz z opracowaniem projektów i przygotowaniem do druku oraz dostarczeniem do BCOPW Gdańska 5
OPIS PLANOWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa marketingowa obejmująca
opracowanie projektów , przygotowanie ich do produkcji oraz zamówienie i dostarczenie materiałów reklamowych według poniższej tabeli :
|
Nazwa |
Opis |
Ilość (szt.) |
Projekty graficzny/wzór: opracowanie projektu + przygotowanie do druku (w szt.) |
1 |
Ścianka - do użytku wewnątrz |
Ścianka reklamowa do użytku wewnątrz |
1 |
1 projekt |
2 |
Leżaki |
Leżak z drewna bukowego, wodoodporna tkanina, druk jednostronny CMYK, |
20 |
1 projekt |
3 |
Flagi |
Flaga reklamowa w kształcie łzy, wymiar: 93x520 cm. Plus odpowiednie
obciążenie |
6 |
3 szt. (pierwszy projekt - 6 flag, drugi - 4 flagi, trzeci - 2 flagi) Razem 12 sztuk materiałowych flag i 6 masztów z dedykowanym obciążeniem |
4 |
Namiot |
Namiot reklamowy wymiar: 6x3m |
1 |
2 szt. (jeden namiot, dwa komplety ścian bocznych), 2 projekty |
5 |
Smycze |
Smycz dwustronna, szerokość: 20 mm, Nadruk sublimacyjny na całej szerokości |
100 |
1 projekt |
6 |
Baner 6mx3m |
Baner oczkowany, odporny na warunki atmosferyczne |
2 |
2 projekty |
7 |
Fotoramka do zdjęć z uchwytami |
Fotoramka do zdjęć z uchwytami min 95 cm x 145 cm |
8 |
3 projekty |
8 |
Rollup |
100x200 |
8 |
5 projektów |
Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów, oświadczeń lub zapytań między
zamawiającym,
a wykonawcą odbywa się za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus pod adresem:
www.platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Oferty złożone po ustalonym terminie lub poza
Platformą Zakupową Open Nexus
nie będą rozpatrywane.
Składając ofertę w postępowaniu wykonawca oświadcza,
że spełnia warunki udziału, nie podlega wykluczeniu z postępowania na zasadach
określonych przez zamawiającego oraz posiada uprawnienia, wiedzę i
doświadczenie niezbędne
do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
Od wykonawców wymaga się przynajmniej trzyletniego
doświadczenia w świadczeniu usług zbieżnych z przedmiotem zamówienia,
poświadczonego dołączonym do oferty
wypisem ze stosownej ewidencji.
Od wykonawców wymaga się również udokumentowanego (referencje) doświadczenia w obsłudze marketingowej Organizacji Pozarządowych lub Instytucji Publicznych.
Po zapoznaniu się z ofertami, wykonawca proponujący najniższą cenę zobowiązany zostanie do przedłożenia w terminie trzech dni dokumentu poświadczającego spełnienie warunków doświadczenia.
W przypadku niedopełnienia wymogu, nawiązana zostanie współpraca z kolejnym wykonawcą oferującym odpowiednio najniższą cenę, który przedłoży wymagane dokumenty.
Z wybranym wykonawcą zostanie podpisane stosowne zamówienie/umowa.
Oferent zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
Oferent zastrzega sobie możliwość negocjacjacji.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Uczestnicy zostaną poinformowani o wyborze oferty drogą elektroniczną.
KRYTERIUM OCENY OFERT
Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który spełni warunki i kryteria formalne i zaoferuje najniższą cenę.
TERMINY I ZASADY PŁATNOŚCI
Termin realizacji: 09.05.2025 r.
Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia za przedmiot zamówienia przelewem w terminie 14 dni od dnia wykonania usługi i otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
Wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia.
KLAUZULA INFORMACYJNA
dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Gmina Miasto Bydgoszcz z siedzibą przy ul. Jezuickiej 1, 85-102 Bydgoszcz.
2. W sprawach związanych z ochroną Państwa danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: iod@um.bydgoszcz.pl lub pisemnie na adres: Urząd Miasta Bydgoszczy Inspektor Ochrony Danych, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym – w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej uPzp - Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do uPzp.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku projektów dofinansowanych z budżetu Unii Europejskiej – okres przetwarzania wynikał będzie z zasad określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp.
7. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz Urzędu Miasta Bydgoszczy, w szczególności firmy informatyczne świadczące usługi utrzymania i rozwoju systemów informatycznych, tj. MADKOM S.A. z siedzibą w Gdyni, ul. Zwycięstwa 96/98 oraz Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Bolesława Krzywoustego 3.
9. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo uprawnieni do:
a. dostępu do swoich danych osobowych – na podstawie art. 15 RODO,
b. sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych – na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
c. żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
10. Nie przysługuje Państwu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
11. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Państwu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-09
14:32:30
|
Agnieszka Turalska |
Raport
z
postępowania
Załączniki |
2025-04-09
14:17:33
|
Agnieszka Turalska |
Bydgoszcz,
dnia
8
kwietnia
2025
r. BAS.271.12 .2025 Dotyczy postępowania w otwartym zapytaniu ofertowym : "Zapytanie ofertowę na zamówienie materiałów reklamowych wraz z opracowaniem projektów i przygotowaniem do produkcji oraz dostarczeniem do BCOPW Gdańska 5" ID 1086590 W związku z ogłoszeniem o zapytaniu ofertowym informuję, że przyjęto 8 propozycji i po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, jako najkorzystniejszą (w świetle obowiązujących w postępowaniu kryteriów oceny ofert) wybrano następującą ofertę złożoną przez: Windbal Fabryka Reklamy Protokół z postępowania w załączniku. Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
