- Strona główna
- Postępowanie ID 1076374
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1076374 :
Znak sprawy FZ.38.47.2025.TK Dostawa fabrycznie nowych serwerów do siedziby Zamawiającego w Toruniu w 2025r.
Wystawiający
-
Użytkownik
Tomasz Kotowski
-
Organizacja
-
OddziałDział Zakupów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-12 09:36:00
-
Składania2025-03-19 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-19 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Znak sprawy FZ.38.47.2025.TK
Postępowanie o
udzielenie zamówienia przeprowadzone zostanie w regulaminowym trybie zapytania
ofertowego, zgodnie z § 5 pkt. II Regulaminu udzielania zamówień na dostawy,
usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi sp. z o.o. (zwanego
również „Regulaminem”). Regulamin w/w został opublikowany na stronie
internetowej Spółki Toruńskie Wodociągi pod adresem
https://www.wodociagi.torun.com.pl/ w zakładce „Przetargi / Regulaminy”.
Poniżej znajduje się bezpośredni link do odczytu (lub pobrania) Regulaminu:
https://www.wodociagi.torun.com.pl/res/za____cznik_4_pz04_wyd14_regulamin_udzielenia_zam__wie__.pdf
.
Zamawiający, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2) w związku z art. 3 ust. 1 pkt.
2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej „PZP”), nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu do
stosowania w/w ustawy PZP, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza
równowartości 443 000,00 €, a samo zamówienie przedmiotowo zakwalifikowane jest
jako zamówienie sektorowe w rozumieniu art. 7 pkt. 35) PZP, tzn. przedmiot
zamówienia jest niezbędny do wykonywania statutowej, sektorowej działalności
Spółki, a ramy tej działalności określono m. in. w ustawie z dnia 7 czerwca
2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzania ścieków
(tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 757).
W związku z powyższym Zamawiający będzie kierował się w/w
"Regulaminem".
Wymagania
Zamawiającego:
1.
Wymagania Zamawiającego:
·
Zamawiający
nie dopuszcza ofert równoważnych.
·
Podana
cena dostawy musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z wykonaniem
zamówienia z uwzględnieniem kosztów dostawy i kosztów wynikających z
obowiązujących przepisów.
·
Termin
wykonania dostawy zgodnie z zapisami w umowie.
·
Wykonawca
jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od daty składania
ofert.
·
Termin
płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez
Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
·
Wykonawca
gwarantuje, że przy realizacji dostawy zaoferowane lub wykorzystane materiały spełniają wszystkie
parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów
prawa.
2.
Wykonawca wraz z ofertą składa:
Ø oświadczenie
producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio
przez producenta i/lub we współpracy z autoryzowanym partnerem serwisowym
producenta.
Ø oświadczenie
producenta potwierdzające, że sprzęt pochodzi z oficjalnego kanału
dystrybucyjnego producenta.
Ø wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający
spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku.
Ø
dokument
potwierdzające zgodność produkcji z normą ISO-9001:2015, ISO-50001 oraz
ISO-14001.
Ø dokumenty potwierdzające że Firma
serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług
serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń
3. Jeżeli dostarczone urządzenia są niezgodne
ze specyfikacją z zapytania ofertowego, Zamawiający odeśle towar na koszt i
ryzyko Wykonawcy.
4. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest
jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w zaproszeniu.
5. Ofertę należy złożyć poprzez platformę
zakupową OPEN NEXUS.
· Zamawiający dopuszcza
podpisanie oferty drogą elektroniczną, za pomocą kwalifikowanego
podpisu elektronicznego upoważnionego pracownika / przedstawiciela Wykonawcy,
·
Wszyscy
Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są zobowiązani do:
- załączenia skanu formularza oferty z
załącznikami oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów.
6. Wykonawca, którego oferta została wybrana,
jest zobowiązany w ciągu 5 dni
roboczych po zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać
wymagane dokumenty (wypełnione załączniki – oświadczenia, umowa) w formie
papierowej na adres:
Dział Zakupów Toruńskie Wodociągi Sp. z
o.o.
ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń
Wszelkich informacji udziela Dział Zakupów –
Tomasz Kotowski.
·
W
przypadku nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę,
którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub rezygnacji z dalszego
udziału, Zamawiający ma prawo wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę.
7.
Zamawiający
wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana do zawarcia umowy w terminie 5 dni od dnia powiadomienia o wyborze
najkorzystniejszej oferty.
8.
Wykonawcy
nie przysługują środki ochrony prawnej („Sprzeciw”) przewidziane w Regulaminie
udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie
Wodociągi Sp. z o.o. - § 9 pkt 1.
9.
Zgodnie
z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:
Administratorem Państwa danych
osobowych jest:
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31-35
87-100 Toruń
tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51
e-mail:
sekretariat@wodociagi.torun.com.pl
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony
Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl
Dane są przetwarzane w celu
realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.
Dane nie będą przekazywane do Państw
trzecich.
Dane osobowe będą przetwarzane przez
okres: 4 lata od zakończenia postępowania
Państwa dane osobowe są przetwarzane
na następującej podstawie prawnej:
Regulamin udzielania zamówień na dostawy,
usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest
dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „przetargi” /regulacje
wewnętrzne).
Jednocześnie posiadają Państwo
możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.
Przysługuje Państwu prawo do żądania
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu
wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia
skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne,
jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania
nie występuje profilowanie.
Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.
10.
Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o
ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), Zamawiający informuje, iż w
Toruńskich Wodociągach Sp. z o.o. obowiązuje Procedura zgłoszeń
wewnętrznych z dnia 18 września 2024 r. (zwana dalej „Procedurą”).
Procedura
dostępna jest do wglądu w siedzibie Spółki przy ul. Rybaki 31- 35 w Toruniu.
Zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa z obszaru wskazanego w ust. 1 działu II Procedury można dokonać w trybie opisanym w dziale III Procedury.
Załączniki:
1.
Formularz
oferty (zał. nr 1, 1A, 1B)
2.
Wzór
umowy (zał. nr 2)
3.
Wytyczne
postępowania dla Wykonawców i Dostawców działających na zlecenie Toruńskich
Wodociągów Sp. z o.o.
4. Polityka Jakości i Środowiska Toruńskich wodociągów Sp. z o.o.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.600409151
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-14
11:53:36
|
Tomasz Kotowski |
Odpowiedź
na
pytania
do
OPZ.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
