- Strona główna
- Postępowanie ID 1083190
Postępowanie ID: 1083190 :
76/03/2025 Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki 76/03/2025
Wystawiający
-
UżytkownikDział Zakupów
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-24 13:12:00
-
Składania2025-03-31 23:59:00
-
TrybOgłoszenie do postępowania - formularz aktywny
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na podstawie art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz formularz oferty.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert oraz komunikacja odbywa się drogą elektroniczną.
Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do ogłoszenia;
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty;
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty na platformie taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną pod linkiem.
Klauzula informacyjna
dla osób fizycznych biorących udział przy realizacji
umowy zawieranej
z Międzynarodowym Instytutem Mechanizmów i Maszyn Molekularnych Polskiej
Akademii Nauk w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień
publicznych
Realizując obowiązek nałożony przez art. 13 i 14
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO“), w załączeniu przekazujemy
informacje dotyczące przetwarzanych przez nas danych osobowych.
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH |
Administratorem
Państwa danych osobowych jest Międzynarodowy Instytut Mechanizmów i Maszyn
Molekularnych Polskiej Akademii Nauk IMol PAN w Warszawie (kod pocztowy:
02-247) przy ulicy Flisa 6, 02-247 Warszawa, wpisanym do Rejestru Instytutów
Polskiej Akademii Nauk pod numerem RIN-II-71/20, o numerze NIP: 7011013688, o
numerze REGON: 387899800. Kontakt
z Administratorem jest możliwy za pomocą korespondencji kierowanej na adres:
ul. Flisa 6, 02-247 Warszawa, pocztą elektroniczną na adres e-mail: secretariat@imol.institute |
||
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH |
Administrator
powołał Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem jest możliwy pod
adresem dpo@imol.institute. |
||
PRZETWARZANIE |
Cele przetwarzania |
Podstawa prawna |
Okres przetwarzania |
Realizacja umowy zawartej pomiędzy Stronami. |
Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą,
lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy) |
Dane osobowe przetwarzane są przez okres realizacji
umowy oraz po jego ustaniu przez okres 5 lat od końca roku w którym wystąpił
obowiązek podatkowy |
|
Dochodzenie i obrona przez roszczeniami.
|
Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (przetwarzanie jest
niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów
realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem
sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy
lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające
ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą,
jest dzieckiem) |
Okres dochodzenia roszczeń, nie dłużej niż do momentu
ich przedawnienia. |
|
Wypełniania obowiązków prawnych ciążących na
Administratorze w związku z realizacją umowy, w szczególności na podstawie
przepisów księgowych i podatkowych |
Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (przetwarzanie jest
niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) |
Dane osobowe przetwarzane są przez okres realizacji
umowy oraz po jego ustaniu przez okres 5 lat od końca roku w którym wystąpił
obowiązek podatkowy. |
|
Wypełniania obowiązków prawnych ciążących na
Administratorze w związku z prowadzonym postępowaniem. |
Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (przetwarzanie jest
niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) |
Dane osobowe przetwarzane są przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o zamówienie publiczne. |
|
KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH |
Odbiorcami danych
osobowych mogą być: a.
pracownicy Administratora
- w celu wykonywania czynności związanych z celami wskazanymi powyżej; b.
podmioty, z którymi
Administrator ma zawartą umowę współpracy, w szczególności podmioty
świadczące usługi księgowe, prawne, usługi pocztowe i kurierskie,
informatyczne, w tym podmiot obsługujący system informatyczny e-dziekanat; c.
Organy i urzędy państwowe |
||
PRZEKAZYWANIE DANYCH |
Dane osobowe nie są
przekazywane poza granice Rzeczpospolitej Polskiej. |
||
PAŃSTWA PRAWA |
Przysługuje Państwu prawo
do: a.
żądania dostępu do danych
osobowych (art. 15 RODO) – prawo do uzyskania od Administratora
potwierdzenia, czy przetwarzane są Państwa dane osobowe, a jeśli ma to
miejsce - do uzyskania dostępu do nich. Administrator dostarczy Państwu na
żądanie kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu. Za wszelkie
kolejne kopie, o które zwrócą się Państwo, Administratora może pobrać opłatę
w rozsądnej wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych; b.
sprostowania danych
osobowych (art. 16 RODO) – z uwzględnieniem celu przetwarzania przysługuje
Państwu prawo do niezwłocznego sprostowania Państwa danych osobowych, które
są nieprawidłowe oraz do żądania uzupełnienia niekompletnych danych
osobowych. c.
usunięcia danych
osobowych ("prawo do bycia zapomnianym") (art. 17 RODO) - prawo
żądania do niezwłocznego usunięcia Państwa danych osobowych. W tej sytuacji
Administrator ma obowiązek usunąć Państwa dane osobowe pod warunkiem, że jest
spełniona jedna z następujących przesłanek: (i) dane osobowe nie są już
niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, (ii) cofnięto zgodę, na
której opiera się przetwarzanie i Administrator nie ma innej podstawy prawnej
przetwarzania, (iii) dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem, (iv)
dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku
prawnego. Nie jest możliwa realizacja prawa do usunięcia danych osobowych, w
przypadku gdy Administrator jest zobowiązany na podstawie przepisów prawa do
dalszego przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przez
odpowiednie przepisy prawa lub w celach niezbędnych do ustalenia, dochodzenia
lub obrony roszczeń. d.
ograniczenia
przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) – prawo do żądania od
Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych w następujących
przypadkach, gdy: (i) kwestionują Państwo prawidłowość danych osobowych
przetwarzanych przez administratora, (ii) przetwarzanie Państwa danych
osobowych jest niezgodne z prawem, a sprzeciwiono się usunięciu swoich danych
osobowych, (iii) Administrator nie potrzebuje już Państwa danych osobowych,
ale są one potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W
przypadku realizacji prawa do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
Administrator może przetwarzać Państwa dane osobowe, z wyjątkiem ich
przechowywania, wyłącznie za Państwa zgodą lub w celu ustalenia, dochodzenia
lub obrony roszczeń lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego. e.
przenoszenia danych
osobowych - pod pewnymi warunkami (art. 21 RODO) - prawo do otrzymania w
ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie, nadającym się do odczytu
maszynowego Państwa dane osobowe, przetwarzane przez Administratora oraz do
przesłania ich innemu podmiotowi. Prawo to przysługuje jeśli dane
przetwarzane są na podstawie zgody lub w związku z umową. f.
sprzeciwu - prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych opartego na prawnie
uzasadnionym interesie Administratora (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f)
RODO). W takiej sytuacji Administrator nie będzie mógł dalej przetwarzać
danych w tych celach, chyba że istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy
lub dane potrzebne są do dochodzenia roszczeń. Prawo do zgłoszenia sprzeciwu
wobec przetwarzania danych nie przysługuje w przypadku, gdy: (i)
przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody – w takiej
sytuacji można natomiast wycofać zgodę, (ii) przetwarzanie danych jest
niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną, (iii)
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia przez Administratora obowiązku
prawnego. g.
wniesienia skargi do
organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w przypadku
uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. |
||
KATEGORIE DANYCH |
Przetwarzamy
dane osobowe, które są niezbędne do realizacji celów wskazanych powyżej w tym
szczególności: a.
dane mające na celu
potwierdzenie tożsamości takie jak imię i nazwisko; b.
dane kontaktowe, takie
jak: numer telefonu, adres email; c.
dane osobowe umieszczone
w dokumentach postępowania o zamówienie publiczne. Ponadto
Administrator może przetwarzać inne kategorie danych osobowych, o ile nie
można zakwalifikować tych danych do żadnej ze wskazanych grup, a
przetwarzanie jest dokonywane w celach określonych niniejszą informacją. |
||
INFORMACJA DODATKOWE |
Podanie danych osobowych
wynika z zawartej umowy. Dane
osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji,
nie będą wykorzystywane w celu profilowania. |
Załączniki do postępowania
Załączniki
Uwaga, nie jesteś zalogowany
Drogi Wykonawco,
jest to postępowanie, które wymaga użycia elektronicznego kwalifikowanego podpisu, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w zależności od procedury.
Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, które chcą złożyć ofertę muszą kontynuować proces niezalogowani. Zachęcamy Cię, abyś przed złożeniem oferty, zalogował się lub jeżeli nie masz jeszcze konta, założył je w tym momencie. Nie powinno Ci to zająć dłużej niż minutę.
Posiadając konto na platformie będziesz miał:
- podgląd do wszystkich złożonych ofert - na bieżąco będziesz mógł monitorować co dzieje się z Twoją ofertą,
- kontrolę nad każdą złożoną ofertą - w każdym momencie trwania postępowania będziesz mógł szybko i łatwo wycofać ofertę oraz złożyć ponownie nową,
- swobodny kontakt z zamawiającym - poprzez wewnętrzny system komunikacji będziesz mógł bezpośrednio korespondować z zamawiającym danego postępowania,
- szansę na otrzymanie większej ilości zaproszeń do złożenia ofert - możesz być informowany o nowych postępowaniach kilkudziesięciu tysięcy zamawiających z ponad 2000 organizacji.
Komunikaty