- Strona główna
- Postępowanie ID 1065886
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1065886 :
ZPU 16/2025 Dostawa torebek papierowych z nadrukiem do pakowania posiłku regeneracyjnego dla HDK
Wystawiający
-
UżytkownikHanna Siuta
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-20 10:42:00
-
Składania2025-02-26 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-26 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-02-26
11:54:23
|
Hanna Siuta |
Zestawienie
złożonych
ofert
Załączniki |
2025-02-25
12:22:17
|
Hanna Siuta |
W
dn.
25.02.2025
r.
wpłynęło
pytanie:
Czy
dopuszczalna
jest
rączka
papierowa
,
ale
skręcana,
a
nie
płaska?
,
na
które
Zamawiający
odpowiada
następująco:
Zamawiający
dopuści
zarówno
rączki
skręcane,
jak
i
płaskie. Powyższa treść stanowi integralną część warunków zamówienia i należy ją uwzględniać w dalszym przebiegu postępowania. |
2025-02-25
09:14:38
|
Hanna Siuta |
W
dn.
24.02.2025
r.
wpłynęły
pytania: Pytanie 1 w Umowie Państwo piszecie ,ze zamówienie będzie realizowane w 5 transzach przez okres 12miesięcy , a termin realizacji to 7 dni od zamówienia nie ma możliwości technicznych by zrealizować zlecenie w ciągu 7dni od zamówienia (na produkcji czekają również inne zamówienia, które są realizowane wg kolejności wpisania do systemu) proszę o zwiększenie czasu wyprodukowania 1 transzy do 14 dni od zamówienia pozostałe dostawy moga się jż odbywać w czasie 7 dni od zamówienia (2 dni to dostawa palety); Pytanie 2 czy podział transzy bedzie równy czyli 5 dostaw po 7 tys. szt., na które Zamawiający odpowiada następująco: Odpowiedź na Pytanie 1 Zamawiający wyraża zgodę na zwiększenie czasu wyprodukowania 1 transzy do 14 dni od zamówienia pozostałe dostawy mogą się już odbywać w czasie 7 dni od zamówienia. Odpowiedź na pytanie 2 Tak. Zamówienia będą się odbywały średnio co 2 miesiące. Powyższa treść stanowi integralną część warunków zamówienia i należy ją uwzględniać w dalszym przebiegu postępowania. Zamawiający dokonał również zmiany terminu dostawy we wzorze umowy - zmieniony wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej wiadomości. Załączniki |
2025-02-24
10:11:53
|
Hanna Siuta |
W
dn.
21.02.2025
r.
wpłynęły
pytania: Czy dopuszczają Państwo również papier 70g/m2 oraz czy format może być możliwie najbardziej zbliżony do tego z zapytania ofertowego?, na które Zamawiający odpowiada następująco: 1. Zamawiający nie dopuszcza papieru o gramaturze mniejszej niż 80g/m2 2. Wymiary torebek nie mogą być mniejsze niż: 170mm x 210mm x 80mm. Powyższa treść stanowi integralną część warunków zamówienia i należy ją uwzględniać w dalszym przebiegu postępowania. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
